3 stycznia 2017

5 najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch

Łatwy i przyjemny trening, który możesz zrobić w domu!

Marzysz o idealnym, płaskim brzuchu? Wypróbuj przedstawione przez nas proste ćwiczenia, a na pewno przybliżysz się do tego celu. Sezon bikini trwa cały rok! Zapisz i zachowaj, żeby ich nie zgubić!

Dieta na płaski brzuch 

Na samym początku chcemy jendak przypomnieć, że to dieta jest aż w 80% odpowiedzialna za nasz sukces. Oto jej podstawowe zasady na płaski brzuch: 

  • pij minimum 2,5 litra wody mineralnej dziennie 
  • jedz wyłącznie nieprzetworzone produkty 
  • wyklucz ze swojej diety napoje gazowane, fast food oraz słodycze
  • jedz mniejsze porcje, najlepiej na talerzach deserowych (zobaczysz, że zjesz o wiele mniej, a będziesz równie najedzony!) 

Proste ćwiczenia na płaski brzuch w domu

Najlepiej będzie, kiedy powtórzysz całą sekwencję ćwiczeń 3 razy. Pamiętaj także, że liczy się jakość, a nie ilość. Przy wykonywaniu ćwiczeń pamiętaj o prawidłowym oddychaniu. 

1. Plank 

Wytrzymaj w tej pozycji 45 sekund. Z czasem możesz wydłużyć do 90 sekund. 

2. Pionowe nożyce

Zrób pionowe wymachy, przyklejając plecy do podłogi. Nie zapomnij napiąć przy tym brzucha. Wykonaj 20 powtórzeń na każdą nogę. 

ZOBACZ Najlepsze brzuchy z Instagrama [LISTA]

3. Wspinaczka pozioma 

W podporze przodem na wyprostowanych ramionach dotknij na skos łokieć raz do jednego, a raz do drugiego kolana, zmieniając przy tym łokieć. Wykonaj 20 powtórzeń na każdą stronę. 

4. Skłony na skos 

Przyciągnij łokieć raz do jednego, a raz do drugiego kolana. Zmieniaj strony. Wykonaj po 20 powtórzeń na każdą stronę. 

5. Plank bokiem 

Przejdź do podporu bokiem, tak, żeby nogi i tułów stanowiły jedną linię. Wytrzymaj w tej pozycji 45 sekund. Jeśli dasz radę, spróbuj nawet 90 sekund. 

ZOBACZ 5 sposobów na flirt na siłowni


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię