14 grudnia 2016

4 super skuteczne ćwiczenia na brzuch [TRENING]

Szukacie super skutecznego treningu na płaski i umieśniony brzuch? Specjalnie dla Was, Robert Łoszakiewicz przygotował zestaw 4 ćwiczeń. Ćwiczenia wykonuj jedno po drugim.

Ćwiczenie numer 1

Wykonaj podpór przodem trzymając mocno talerz, nogi rozstaw na szerokość barków, biodra trzymaj na równej pozycji z całym ciałem, napnij brzuch, przesuwaj talerz w lewą i prawą stronę. Wykonaj 10 skretów tułowia w lewa i 10 skretów tułowia w prawą stronę.

Ćwiczenie numer 2

Położ się na plecach trzymając ciężarek oburacz wyprostowanymi rękoma nad głową. Utrzymuj proste nogi w kolanach. Trzymaj nogi uniesione nad ziemią 10cm, a następnie unieś jedną nogę do góry i jednoczesnie unieś tułów trzymając ciężar na prostych rekach. Nastepnie opuść tułów i noge, to samo zrób z drugą nogą. Wykonaj powoli i dokładnie 20 powtórzeń.

Ćwiczenie numer 3

Połóż się na brzuchu, obie nogi wsadź w trx, podpierając sie na dłoniach oderwij ciało od podłogi, trzymaj napięty brzuch. Cialo musi być idealnie proste. Podciągnij oba kolana do klatki, unieś biodra napinając brzuch, wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj 15-20 powtórzeń.

Ćwiczenie numer 4

Chwyć drążek na szerokość barków lub nieco szerzej, wykonaj zwis na drążku, napnij brzuch, nogi trzymaj lekko z lewej strony, unieś nogi do wysokosci oczu zataczając połkrag na prawą stronę. Wykonuj wymachy z lewej strony na prawą stronę. Wykonaj 20 wymachów.

 

TRENING PRZYGOTOWAŁ
Robert Łoszakiewicz


Instagram: @robffit10
Facebook: Robert Łoszakiewicz - Trener Personalny

Dziękujemy McFit Wołoska za pomoc w realizacji sesji

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię