29 grudnia 2016

3 jogowe pozycje doskonałe na kaca

Poprawią metabolizm i dodadzą energii!

Na co dzień żyjesz aktywnie i zdrowo, a teraz czujesz się senna i zmęczona? Polecamy poniższy trening, dzięki któremu poprawisz swoje samopoczucie oraz dodasz sobie energetycznego kopa! Przedstawione asany nie są trudne, a poprawnie wykonane potrafią spalić mnóstwo kalorii. 

1. Pozycja drzewa

Stań przodem, weź głeboki oddech. Unieś najpierw lewą nogę, sztywno opierając stopę o udo, a później zrób to samo z prawą. Trzymaj balans, spleć przed sobą dłonie. Postaraj się wykonać tę sekwencję minimum 10 razy zachowując prawidłowy oddech. 

2. Pozycja pies z głową w dół

Wyciągnij biodra do góry, podpierając ręce na wysokości barku. Stopy miej przyklejone do maty. Wyciągnij się i głęboko oddychaj. Możesz także oderwać raz jedną, a raz drugą stopę, lekko rozruszając biodra raz w lewą a raz w prawą stronę. Powtórz tak minimum 10 razy. Możesz także co jakis czas przejść do psa w głową w górę, prostując ręcę oraz przyciagając biodra do maty. 

3. Pozycja dziecka 

Wyciągnij tułów oraz dłonie do przodu.  Relaksując się, wykonaj skłon w lewą oraz prawą stronę, przyciagając biust raz do lewego, a raz do prawego kolana, zatrzymując ruch na około 3 sekundy. Miej cały czas wyprostowane ręce i spokojny oddech. Wykonaj minimum 10 powtórzeń na jedną oraz drugą stronę. 

ZOBACZ jakie są skutki przetrenowania!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię