25 listopada 2016

ABS Workout

Trening Edyty Litwiniuk na płaski brzuch

Chciałabyś cieszyć się płaskim brzuchem, ale nie wiesz jak zacząć? Edyta Litwiniuk specjalnie dla Ciebie przygotowała zestaw ćwiczeń, który możesz wykonać w domu.

ABS Workout

ABS Workout to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha, dzięki którym będziesz mogła pochwalić się idealnie płaskim brzuchem. Nie szukaj wymówek, tylko już dziś zacznij ćwiczyć z Edytą Litwiniuk. Regularne ćwiczenia i dobrze zbilansowana dieta, przybliżą Cię do Twojej wymarzonej sylwetki.

Wybierz swój poziom zaawansowania:

Początkujący:  15 sekund ćwiczeń/ 25 sekund odpoczynku                             -> 2-3 serie
Średniozawansowany: 25 sekund ćwiczeń/ 10 sekund odpoczynku          -> 4 - 5 serie
Zaawansowany:  35 sekund ćwiczeń/ 5 sekund odpoczynku                            -> 5 - 6 serie

ZOBACZ TRENING Cardio Stairs Workout

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię