14 listopada 2016

High Intensity Beach Workout

Podejmij wyzwanie z Edytą Litwiniuk!

Dziś przedstawiamy Wam kolejny trening. Tym razem High Intensity Beach Workout, którego autorką jest Edyta Litwiniuk - redaktor naczelna magazynu SHAPE. Podejmij wyzwanie i bądź jeszcze lepszą wersją siebie!

High Intensity Beach Workout

Ten zestaw ćwiczeń pozwoli Ci wzmocnić i wymodelować ramiona, brzuch i pośladki. Przy okazji pozbędziesz się niechcianych kilogramów. Trening możesz wykonać w domu bez użycia jakichkolwiek przyrządów. Ćwiczenia wykonuj po lekkiej rozgrzewce, a na koniec zrób trening Fat Burning Cardio Workout.

Wybierz swój poziom zaawansowania:

Początkujący:  30 sekund ćwiczeń/ 30 sekund odpoczynku                            -> 1 - 2 serie
Średniozawansowany: 30 sekund ćwiczeń/ 15 sekund odpoczynku          -> 2 - 3 serie
Zaawansowany: 30 sekund ćwiczeń/ 5 sekund odpoczynku                            -> 3 - 4 serie

ZOBACZ TRENING Fat Burning Cardio Workout


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię