27 października 2016

Dieta i trening Kim Kardashian. Sekret jej figury

Celebrytka straciła sporo kilogramów i wygląda lepiej niż kiedykolwiek

Wiele osób może zarzucić jej operacje plastyczne, ale żeby osiągnąć aż tak spektakularne efekty, Kim musiała ściśle przestrzegać rozpisanego jadłospisu oraz poddać się ostremu reżimowi treningowemu. Żeby ujędrnić ciało, celebrytka regularnie trenowała na siłowni oraz robiła podbiegi w okolicach swojego domu w  Los Angeles.   

Kim zachwyciła wszystkich swoją bardzo szczupłą sylwetką podczas tygodnia mody w Paryżu. 

źródło: Instagram, https://www.instagram.com/kimkardashian

Po drugiej ciąży gwiazda schudła łącznie ponad 32 kg. Niestety nie było jej łatwo, ponieważ Kim miała spore problemy z hormonami i dodatkowo jej organizm zatrzymywał wodę. Na zdjęciach uchwyconych przez paparazzi widoczne były też ciągłe obrzęki nóg. Jednak nawet wtedy Kim nie rezygnowała z noszenia swoich ukochanych szpilek.

Celebrytka, nie zważając na falę krytyki jej kobiecych kształtów, postanowiła ostro wziąć się do pracy i wrócić do figury sprzed sześciu lat. 

źródło: Instagram, https://www.instagram.com/kimkardashian

Jej metamorfozę mogliśmy śledzić na Snapchacie. Gwiazda dodawała na nim posiłki (które sama przygotowywała) oraz relacje z treningów ze swoim trenerem personalnym. 

Kim Kardashian jadła około 1800 kcal dziennie i stosowała popularną dietę Atkinsa.

 

Dieta ta była dla niej specjalnie dobrana w okresie karmienia piersią i spełniała wszystkie założenia prawidłowego żywienia oraz dostarczała niezbędnych wartości odżywczych. Kim jadła sporo białka, zdrowe tłuszcze oraz węglowodany zawierające błonnik. W jej diecie oprócz jajek, chudego drobiu, tuńczyka, awokado, brązowego ryżu, batatów, brokułów, cukinii, hummusu, jogurtu greckiego, czy twarogu, znalazło się też miejsce dla owoców oraz orzechów.

 

 

Kim przede wszystkim zachowywała także umiar dotyczący wielkości posiłków. Nawet podczas podróży, nie pozwala sobie na drobne odstępstwa od diety.

 

Oprócz rygorystycznej diety, Kim ćwiczyła minimum 5 razy w tygodniu. Przeplatała trening siłowy i trening cardio.

 

Stałym elementem jej reżimu treningowego były sprinty i podbiegi. Celebrytka nie marnowała żadnej chwili i często wstawała bardzo wcześnie rano, żeby zrobić swój poranny trening.  

 

 

 

 

 

 

 

źródło: Snapchat, @kimkardashian

Gratulujemy samozaparcia i takiej motywacji do ćwiczeń!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię