26 października 2016

Ćwiczenia rozciągające Sióstr ADiHD

Sprawdźcie zestaw 8 ulubionych ćwiczeń

Rozciąganie po treningu to jedna z najważniejszych rzeczy. Dziś Siostry ADiHD pokażą Wam 8 swoich ulubionych ćwiczeń rozciągających.

Ćwiczenie nr 1

Usiądź na macie z wyprostowanymi nogami oraz plecami, mocno wyciągając proste ramiona w górę. Partner stojąc za Toba kontroluje ustawienie pleców oraz pomaga wyciągnąć ramiona wyżej. W początkowej wersji, dla ułatwienia, możesz delikatnie ugiąć kolana.

Ćwiczenie nr 2

Usiądź na macie z wyprostowanymi nogami. Ramiona ugnij do boku. Partner kontroluje, aby Twoje plecy były wyprostowane oraz kieruje Twoje łokcie do tyłu, tak aby rozciągnąć klatkę piersiową. W początkowej wersji dla ułatwienia, możesz delikatnie ugiąć kolana.

Ćwiczenie nr 3

Usiądź w rozkroku tak, aby stopa lewej nogi dotykała uda nogi prawej.  W tej pozycji skręć się jednocześnie wyciągając lewe ramie w górę. Partner pomaga Ci wykonać ten ruch w większym zakresie oraz kontroluje ustawienie Twoich pleców.

Ćwiczenie nr 4

Usiądź w rozkroku tak, aby stopa lewej nogi dotykała uda nogi prawej. Wyciągnij wyprostowane ramiona do przodu, w tym samym kierunku w jakim ułożona jest Twoja prawa noga. Zrób to na wyprostowanych plecach – barki opuść jak najniżej i oddal je od uszu. Partner pomaga Ci wykonać ten ruch w większym zakresie.

Ćwiczenie nr 5

Usiądź w siadzie skrzyżnym. Ramiona oprzyj z przodu na dłoniach. Partner siedząc za Tobą pomaga Ci pochylić się do przodu, a Ty kierujesz biodra coraz bliżej podłogi. Pamiętaj wykonać to ćwiczenie jeszcze raz, zmieniając splot nóg.

Ćwiczenie nr 6

Usiądź w siadzie na piętach. Wyprostowane ramiona wyciągnij do przodu. Partner siedząc obok Ciebie, trzyma swoją rękę między Twoimi łopatkami i próbuje skierować je bliżej w stronę podłogi.

Ćwiczenie nr 7

Połóż się na plecach. Ugnij lewą nogę, prawą wyprostuj. Partner pomaga Ci wyprostować nogę w kolanie oraz kieruje palce prawej stopy w Twoim kierunku (flex).

Dla utrudnienia poprzedniej pozycji możesz wyprostować lewą nogę.

Ćwiczenie nr 8

Połóż się na lewym boku, Twoje nogi są ugięte, tak aby kolana znajdowały się na wysokości bioder. Ramiona wyprostuj przed siebie i złącz dłonie wewnętrznymi stronami.

Spróbuj teraz skierować prawą rękę na drugi bok, jednocześnie skręcając się i otwierając klatkę piersiową. Partner pomaga Ci dotknąć ręka podłogi.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię