24 października 2016

Trening Ryana Reynoldsa

Poznaj trening gwiazdy Hollywood

Jedna z największych gwiazd Hollywood zdradza swój plan treningowy. Jesteście ciekawi jak ćwiczy Ryan Reynolds?

Trening Ryana Reynoldsa

Ryan Reynolds od dłuższego czasu korzysta z usług trenera personalnego, którym jest Bobby Strom. Bobby do każdego treningu podchodzi w inny sposób, tak aby do planu treningowego nie wkradła się rutyna. Ryan włożył wiele pracy i czasu w przygotowania do filmu „ Zielona Latarnia”. Aktor musiał pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Kolejnym etapem treningów była budowa suchej masy mięśniowej. Jesteście ciekawi jak wygląda plan treningowy Ryana? Przedstawiamy Wam plan treningowy gwiazdy.

Trening ABS

Trening trwa 20 minut i składa się z powtarzanej serii ćwiczeń. Całą serię należy powtórzyć 4 razy.

  • Unoszenie nóg w zwisie – 15-20 powtórzeń
  • Brzuszki na nachylonej w dół ławce – 15-20 powtórzeń ( z obciążeniem 5kg)
  • Ćwiczenie z kółkiem w pozycji na kolanach – 15-20 powtórzeń
  • Brzuszki ze skrętem na ławce pochylonej w dół – 15-20 powtórzeń
  • Brzuszki na piłce gimnastycznej – 15-20 powtórzeń

Trening Full Body Workout

Na tym treningu aktor ćwiczy całe ciało z wyłączeniem nóg, które ćwiczy na osobnym treningu. Trening ten polega na 3 ćwiczeniach na każdą partię. Każde ćwiczenie bazuje na 3 seriach i 12 powtórzeniach. Na tym treningu, Ryan ćwiczy klatkę piersiową, plecy, barki, biceps i triceps. Po zakończonym treningu obowiązkowym elementem jest rozciąganie, rollowanie oraz ćwiczenia stabilizujące. Aktor w tym celu wykorzystuje BOSU, taśmy oraz TRX.

Trening nóg

Aktor w tym dniu skupia się tylko i wyłącznie na treningu nóg. Wykonuje w tym dniu 4 ćwiczenia. Jego ulubionym są wykroki z hantlami. Każde ćwiczenie dostosowane jest do jego możliwość. Ryan bardzo chętnie korzysta z maszyn, które są idealnym dodatkiem treningowym.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię