Magda Sobieska

Stara Wieś pod Warszawą

Wiek: 33 lat

Wzrost: 164 cm

PRZED
PLAN TRENINGÓW:

Ćwiczę minimum 2 - 3 razy w tygodniu, zazwyczaj przez 1,5 - godziny. Zawsze zaczynam od 5 - 10 minut rozgrzewki. Główna część treningu składa się w równym stopniu z ćwiczeń siłowych i aerobowych ( na rowerku stacjonarnym lub bieżni). A kończę rozciąganiem.

minus17Kg
Magda po ciąży przytyła kilkanaście kilo. Próbowała różnych diet odchudzających. Bez skutku. Sukces przyszedł dopiero wtedy gdy podeszła do sprawy z głową. Czyli jak?

Moje fitness motywatory:


- Co robię, gdy nie chce mi się ćwiczyć? Przypominam sobie, jak czuję się po treningu: mam więcej siły i ochoty do życia. Wiem, że endorfiny działają!
-Staram się nie zapominać, jak dawniej wyglądałam oraz ile wysiłku i poświęceń kosztowała mnie zmiana. Nie chciałabym przechodzić przez to jeszcze raz!

Z tego jestem dumna!

- W trakcie odchudzana założyłam na Facebooku fanpage Moveyourass (po pol. Rusz tyłek). Opisywałam swoje sukcesy i porażki, publikowałam zdjęcia, na których byłam spocona i nie miałam makijażu. W ten sposób motywowoałam do zmiany siebie i inne dziewczyny.
- Zdobyłam tytuł Fitness Motywatora 2015 w kategorii metamorfoza. To nagroda w ogólnopolskim, cyklicznym plebiscycie dla profesjonalistów i amatorów, którzy swoim przykładem inspirują innych do aktywnego stylu życia.
-Ukończyłam kurs trenera personalnego, by pomagać osobom, które chcą zmienić i swoje ciało, i życie.

 

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię