1 sierpnia 2017

Kendall Jenner. Trening i dieta modelki

Jak gwiazda cały czas utrzymuje formę jedząc fast food?

Jako jedna z niewielu światowych top modelek nie zwraca uwagi na kaloryczne posiłki i po prostu je to, co lubi. Jak to więc możliwe, że młoda Kardashianka jest w wyśmienitej formie? Poznaj sekret jej figury! 

Dieta Kendall Jenner

Starsze siostry zazdroszczą jej przed wszystkm szybkiego metabolizmu. Kendall może jeść co i w jakich ilościach chce, a i tak zawsze będzie szczupła. Modelka uwielbia pizzę i burgery i jak to określają jej przyjaciólki - jest idealnym kompanem do tak zwanego cheat mealu, czyli oszukanego oraz niekoniecznie zdrowego posiłku.

 

chaos

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

Kluczem do sukcesu uzyskania takiej figury jest zażywanie sporej ilości błonnika, dzięki któremu aniołek Victoria's Secret nie podjada między głównymi porami jedzenia i dłużej pozostaje syty. Nie ma także ochoty na słodycze. Jej must-havem jest spożywanie zielonej herbaty oraz wypijanie shotów na bazie octu jabłowego i soku z cytryny. Takie połączenie doskonale wpływa również na kondycję jej skóry i włosów. 

 

Spanish Vogue by @miguelreveriego

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

Codzinnie rano zażywa także suplementy, które uzupełniają witaminy, magnez, żelazo i chrom. Dzięki temu modelka ma spore pokłady energii, które wykorzystuje ćwicząc ze swoim trenerem na siłowni. 

Typowym śniadaniem Jennerki jest awokado z jajkami oraz miska dużej owsianki. Dostarcza tym posiłkiem zdrowych tłuszczów, białka oraz węglowodanów. Tak prawidłowo zbilansowana dieta doskonale oddziaływuje również na jej samopoczucie. Ze względu na bardzo intensywny tryb życia, Kendall nie ma czasu na stałe pory jedzenia, więc stawia przede wszystkim na świeżo wyciskane soki i koktajle oraz przekąski - migdały i orzechy pekan. Jej ulubiony sok to mieszanka buraka, selera, jabłka, marchewki oraz startego imbiru. Kendall lubi także sałatki z tuńczykiem i owocami morza.  Nie odmawia sobie również sushi.  

Trening Kendall Jenner

Supermodelka przed ważnymi pokazami stosuje 8-tygodniowy reżim na siłowni. Przed grudniowym pokazem Victoria's Secret Kendall straciła aż 7 kg samego tłuszczu. To niesamowity wynik biorąc pod uwagę jej szczupłą budowę ciała. 

 

last night

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

Treningi modelki rozpisane są mniej więcej na 3 razy w tygodniu po 60 minut. Zazwyczaj jest to 2 godziny po zjedzeniu pierwszego posiłku. Są to ćwiczenia na wszystkie partie ciała, które wzmacniają i wyszczuplają całą figurę. Polegają one na podnoszeniu mniejszych ciężarów ze zwiększoną intensywnością. Dodatkowo pierwszy trening w tygodniu jest najbardziej intesywny i to on odpowiada za napędzenie metabolizmu do granic możliwości na kilka następnych dni. 

Do ćwiczeń na siłowni dochodzi trening kardio na orbitreku i szybkie marsze bieżni. Takie połączenie doskonale rzeźbi i podnosi pośladki. 

 

La Perla at the Met

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

Kendall jest piękną kobietą i jej motywacja do działania jest na pewno warta naśladowania! 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię