18 kwietnia 2017

Trening z Sylwią Nowak [BOKS - 3 POZIOMY]

ZOBACZ ćwiczenia, dzięki którym schudniesz i ukształtujesz sylwetkę!

Gwiazda Sylwia Nowak oraz trener Michał Bernat przedstawiają super trening, dzięki któremu nie tylko wzmocnisz swoje ciało, ale poprawisz także kondycję oraz spalisz nadprogramową tkankę tłuszczową. Trening dzieli się na 3 poziomy - ćwiczenia o małej, średniej i wysokiej intensywności.  Zrób wszystkie poziomy lub wybierz swój ulubiony i łącz go z innymi ćwiczeniami. Dla najlepszych efektów trenuj 2-3 razy w tygodniu!

TRENING BOKSU Z SYLWIĄ NOWAK & MICHAŁEM BERNATEM [INTRO]

POZIOM 1 - FIT BOX

Rozgrzewka: pajacyki, podskoki + skręty tułowia

1. Skakanka: podskoki obunóż w miejscu

2. Przysiad z ciosami prostymi

3. Ciosy proste + sierpowe (kombinacja lewy i prawy prosty + lewy i prawy sierpowy)

4. Skręty tułowia z obciążeniem (handelek/ciężarek, piłka lekarska, pierścień obciążenia)

5. Dynamiczne wykroki z ciosami sierpowymi (wykroki w podskokach + skręty tułowia)

Schłodzenie organizmu: Rolowanie/Rozciąganie/Streaching

[FIT BOX WIDEO]

POZIOM 2 - CARDIO BOX

Rozgrzewka: skip z naprzemienną pracą ramion

1. Skakanka: podskoki obunóż przód-tył

2. Ciosy proste z naprzemienną pracą nóg (zmiana pozycji bokserskiej)

3. Dynamiczne pajacyki z prostowaniem ramion (piłka, handelek, sztanga -chwyt oburącz)

4. Interwałowy bieg bokserski (zmienne tempo, przyspieszenia)

5. Burpees + ciosy proste (do podporu leżąc przodem, nie przechodzimy do leżenia przodem)

Schłodzenie organizmu: Rolowanie/Rozciąganie/Streaching

[CARDIO BOX WIDEO]

POZIOM 3 - BOX’N’BURN

Rozgrzewka: bieg bokserski – ciosy proste/z dołu, podskoki z krążeniami ramion przód/tył

1. Skakanka: Bieg bokserski w miejscu (skip A, dynamiczne unoszenie kolan na śródstopiu)

2. Ciosy proste w odskoku i doskoku (ciągła praca nóg, ramion, bioder)

3. Wykroki w podskokach + ciosy proste (opcjonalnie trzymając obciążenie 1-2kg)

4. Bieg bokserski + burpees (do leżenia przodem)

5. Ciosy proste z sierpowymi trzymając 1-2kg obciążenie

6. Szybkie wypady ramion ze sztangą/piłką lekarską/obciążeniami 1-2kg

Schłodzenie organizmu: Rolowanie/Rozciąganie/Streaching

[BOX’N’BURN WIDEO]

Trening opracowali: 

Sylwia Nowak Facebook @SylwiaNowakOfficial & Instagram @sylwianowaq

Michał Bernat Instagram @bernat_boxing_trainer

 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię